loading

#


IRONIC-OSGB


WEB TABANLI     MERKEZİ YÖNETİM     KURULUM GEREKTİRMEZ

IRONIC-OSGB, iş sağlığı ve güvenliği alanında bilişim alt yapısı oluşturmak amacıyla 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu, ISO14001, OHSAS18001 yönetim sistemleri çerçevesinde hazırlanmış web tabanlı bir otomasyon projesidir. İşyeri sağlık ve güvenlik birimlerindeki tüm işlemleri yazılım paketi sayesinde takip edilebilir, sorgulanabilir ve raporlanabilir hale getirilmiştir.

IRONIC-OSGB web tabanlı olduğu için internet ortamlarında çalışır. İnternet'e erişebilen herhangi bir bilgisayardan ve istediğiniz zaman, raporlarınıza, sorgularınıza ve istatistiki verilerinize erişebilirsiniz. Bakımı kolaydır. Alanında yetkin işyeri hekimi, iş güvenliği uzmanları ve işyeri sağlık& güvenlik birimi çalışanlarının danışmanlığında sürekli geliştirilmekte olup uç personele sağlık ve güvenlik alanında hizmet verecek şekilde kullanılmaktadır.

HEDEF KİTLE

IRONIC-OSGB, OSGB'ler ve BİREYSEL İSG HİZMETİ veren hekim ve uzmanlar tarafından tercih edilir.

Amaç - Kapsam & Kullanıcı Profili

IRONIC-OSGB; OSGB'lerin ve bireysel kullanıcıların işlerini kolaylaştıran, zaman ve maliyet tasarrufu sağlayan, yönetsel kararların alınmasında, düzenleyici ve önleyici aksiyonların planlanmasında etkin rol oynayan entegre bir çatı sunar.

Sağlık ve güvenlik birimlerindeki tüm prosesler, yasal mevzuata uygunluk kriterleri esas alınarak, yazılım paketi bünyesindeki yapı sayesinde rahatça yönetilebilmekte, iş akışındaki süreçler izlenebilir hale gelmekte, sistematik olarak depolanan verilerin esnek ve parametrik uygulama ara yüzlerinden sorgulanabilmesi / raporlanabilmesi sağlanmaktadır.

Sağlık ve güvenlik portal modülü ile OSGB'lerin, müşterileriyle canlı rapor ekranlarını paylaşabileceği bir yapı sunar.


GENEL ÖZELLİKLERİ
  • Web tabanlı
    Kullanıcı bilgisayarlarında hiç bir kurulum ve konfigürasyon gerektirmez (İnternet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox desteği)
    Dinamik ve güçlü altyapısı ile sektör bağımsız
    Çoklu şirket ve lokasyon desteği ile merkezi yönetim
    Kullanıcı dostu ara yüzler sayesinde hızlı ve kolay kullanım
    Güçlü merkezi yetkilendirme modülü sayesinde çok güvenli
    Esnek ve gelişmiş sorgulama ara yüzleri
    Grafiksel raporlar, ofis uygulamalarına veri transferi
    Bildirimi zorunlu formları otomatik olarak oluşturur
    Muayene ekranlarında tüm verileri tek ekrandan ve arama motorları sayesinde hızlı şekilde girilebilme imkanı
    Kullanıma hazır ön tanımlı veritabanı
    Personel Kartı sayesinde, kişilerin tüm verilerini tek ekranda detaylı sunabilme
    ICD-10 hastalık kodlarını kullanabilme imkanı , güncel hastalık ve ilaç bilgileri
    Detaylı doküman / eklenti yönetimi modülü ile her dosya formatında eklenti saklayabilme

  • Elektronik ortamdan yürütülmeye başlanan süreçler ile önemli ölçüde kağıt ve zaman tasarrufu
    T.C. mevzuatı, kurum standartları ve iç tüzükleri ile “Yasal ve Diğer Şartlar”ın takibi
    Personel bilgilerini, firmanızın kullandığı herhangi bir insan kaynakları veritabanından ve uygulamasından (SAP,Humanist,Poldy,Opera,Logo, vb. programlar) otomatik olarak güncelleme imkanı
    Gelişmiş Risk Değerlendirme Modülü
    Eğitim ve denetim planlarının etkin takibi
    Portal niteliğinde tasarım, etkileşimli ana sayfa ve modül kısayolları ile asistan bir uygulama
    Ana sayfa hatırlatmaları (dashboard) ve e-posta bildirimleri ile sürekli canlı sistem
    Developer Express geliştirme platformu ile kullanıcı dostu görünüm, şık ara yüzler, sürükle & bırak esnekliği de sunan iş zekası çözümleri, sorgu, rapor ve grafik çıktıları
    Güncel Microsoft teknolojileri ile geliştirme ve MS Sql Server veritabanı desteği
    Excel’den toplu personel transferi


Modüller
  • İŞ SAĞLIĞI MODÜLLERİ
     Alt Yapı Tanımları
     İşe Giriş ve Periyodik Muayeneler
     Poliklinik Muayenesi
     Hemşirelik Hizmetleri
     İş Kazası Muayenesi
     Aşı Modülü
     Toplu veri (Odio, Tetkik) transfer modülü
     İstatistik, sorgu, rapor modülleri

    İş GÜVENLİĞİ MODÜLLERİ
     Altyapı tanımları
     Yıllık Çalışma Planı
     Yıllık Çalışma Planı Mail Hatırlatma
     Personel Çalışma Programı Takibi ve İstatistikleri
     Risk Analizleri
     Kurul Toplantıları
     Saha Denetimleri
     Ekipman Kontrolleri
     Kimyasal Bilgileri
     DÖF Takibi
     Eğitim – Denetim Takibi Modülü
     Acil Durum Ekipleri Takibi
     İş Kazası ve Ramak Kala Takibi
     Toplantı Takibi Modülü
     KKD Takibi Modülü
     İstatistik, sorgu, rapor modülleri
     Yetkilendirme Modülü
      Modülü

  • SORGULAR - RAPORLAR - İSTATİSTİKLER
     Muayene ve diğer veri giriş modüllerinden girilmiş tüm verilerin istenilen parametrelere göre sorgulanabildiği sorgu ekranları
     Sistemde depolanan her verinin sorgu ve istatistiğinin alınabilmesi
     Sorgu sonuçlarını ofis dokümanlarına aktarabilme (excel, word, pdf vb.)
     Amaca yönelik ön tanımlı sorgulamalar
     Oluşturulan sorgu kriterlerinin şablon olarak saklanabilmesi
     Bildirimi zorunlu tüm formları (işe giriş formu, iş kazası formu vb.) otomatik çıkarabilme
     Yazıcı çıktısı gerektiren tüm formların (reçete, sevk formu, istirahat formu vb.) otomatik oluşması
     Personel odaklı ön tanımlı sorgu ve istatistikler
     Tamamı sürükle bırak ve pivot tablo mantığı üzerine kurulu dinamik, kullanıcı dostu istatistikler
     Yıl, ay, organizasyon ve daha birçok kriter bazında istatistikler alabilme
     Sayısal istatistiklerin tek tuşla alınabilmesi
     Sayısal istatistik sonuçlarının drill – down veri incelemesinin yapılabilmesi
     İstatistiklerde otomatik grafik alabilme
     Çoklu grafik seçenekleri(Sütun, Pasta Dilimi, Halka…)
     Poliklinik sorgulama ve istatistik
     Sevk, istirahat sorgulama ve istatistik
     Kayıp gün sorgulama ve istatistik
     Personel sorgulama ve istatistik
     Ve diğer sorgu ve istatistikler…

    YETKİLENDİRME MODÜLÜ
     Rol bazında gelişmiş yetkilendirme sistemi
     Active Directory ile kullanıcı sisteme giriş entegrasyonu
     Çoklu şirket desteği, şirket bazında yetkilendirme