OSGB’lerde süreçlerinin yönetilmesi için tasarlanmıştır.
IRONIC-OSGB, iş sağlığı ve güvenliği alanında bilişim alt yapısı oluşturmak amacıyla 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu, ISO14001, OHSAS18001 yönetim sistemleri çerçevesinde hazırlanmış web tabanlı bir otomasyon projesidir. İşyeri sağlık ve güvenlik birimlerindeki tüm işlemleri yazılım paketi sayesinde takip edilebilir, sorgulanabilir ve raporlanabilir hale getirilmiştir.
IRONIC-OSGB web tabanlı olduğu için internet ortamlarında çalışır. İnternet'e erişebilen herhangi bir bilgisayardan ve istediğiniz zaman, raporlarınıza, sorgularınıza ve istatistiki verilerinize erişebilirsiniz. Bakımı kolaydır. Alanında yetkin işyeri hekimi, iş güvenliği uzmanları ve işyeri sağlık& güvenlik birimi çalışanlarının danışmanlığında sürekli geliştirilmekte olup uç personele sağlık ve güvenlik alanında hizmet verecek şekilde kullanılmaktadır.
IRONIC-OSGB, OSGB'ler ve BİREYSEL İSG HİZMETİ veren hekim ve uzmanlar tarafından tercih edilir.
IRONIC-OSGB; OSGB'lerin ve bireysel kullanıcıların işlerini kolaylaştıran, zaman ve maliyet tasarrufu sağlayan, yönetsel kararların alınmasında, düzenleyici ve önleyici aksiyonların planlanmasında etkin rol oynayan entegre bir çatı sunar.
Sağlık ve güvenlik birimlerindeki tüm prosesler, yasal mevzuata uygunluk kriterleri esas alınarak, yazılım paketi bünyesindeki yapı sayesinde rahatça yönetilebilmekte, iş akışındaki süreçler izlenebilir hale gelmekte, sistematik olarak depolanan verilerin esnek ve parametrik uygulama ara yüzlerinden sorgulanabilmesi / raporlanabilmesi sağlanmaktadır.
Sağlık ve güvenlik portal modülü ile OSGB'lerin, müşterileriyle canlı rapor ekranlarını paylaşabileceği bir yapı sunar.
-
Web tabanlı
-
Kullanıcı bilgisayarlarında hiç bir kurulum ve konfigürasyon gerektirmez (İnternet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox desteği)
-
Dinamik ve güçlü altyapısı ile sektör bağımsız
-
Çoklu şirket ve lokasyon desteği ile merkezi yönetim
-
Kullanıcı dostu ara yüzler sayesinde hızlı ve kolay kullanım
-
Güçlü merkezi yetkilendirme modülü sayesinde çok güvenli
-
Esnek ve gelişmiş sorgulama ara yüzleri
-
Grafiksel raporlar, ofis uygulamalarına veri transferi
-
Bildirimi zorunlu formları otomatik olarak oluşturur
-
Muayene ekranlarında tüm verileri tek ekrandan ve arama motorları sayesinde hızlı şekilde girilebilme imkanı
-
Kullanıma hazır ön tanımlı veritabanı
-
Personel Kartı sayesinde, kişilerin tüm verilerini tek ekranda detaylı sunabilme
-
ICD-10 hastalık kodlarını kullanabilme imkanı , güncel hastalık ve ilaç bilgileri
-
Detaylı doküman / eklenti yönetimi modülü ile her dosya formatında eklenti saklayabilme
-
Elektronik ortamdan yürütülmeye başlanan süreçler ile önemli ölçüde kağıt ve zaman tasarrufu
-
T.C. mevzuatı, kurum standartları ve iç tüzükleri ile “Yasal ve Diğer Şartlar”ın takibi
-
Personel bilgilerini, firmanızın kullandığı herhangi bir insan kaynakları veritabanından ve uygulamasından (SAP,Humanist,Poldy,Opera,Logo, vb. programlar) otomatik olarak güncelleme imkanı
-
Gelişmiş Risk Değerlendirme Modülü
-
Eğitim ve denetim planlarının etkin takibi
-
Portal niteliğinde tasarım, etkileşimli ana sayfa ve modül kısayolları ile asistan bir uygulama
-
Ana sayfa hatırlatmaları (dashboard) ve e-posta bildirimleri ile sürekli canlı sistem
-
Developer Express geliştirme platformu ile kullanıcı dostu görünüm, şık ara yüzler, sürükle & bırak esnekliği de sunan iş zekası çözümleri, sorgu, rapor ve grafik çıktıları
-
Güncel Microsoft teknolojileri ile geliştirme ve MS Sql Server veritabanı desteği
-
Excel’den toplu personel transferi
- İş Sağlığı Modülleri
- Alt Yapı Tanımları
- İşe Giriş ve Periyodik Muayeneler
- Poliklinik Muayenesi
- Hemşirelik Hizmetleri
- İş Kazası Muayenesi
- Aşı Modülü
- Toplu veri (Odio, Tetkik) transfer modülü
- İstatistik, sorgu, rapor modülleri
İş Güvenliği Modülleri
- Altyapı tanımları
- Yıllık Çalışma Planı
- Yıllık Çalışma Planı Mail Hatırlatma
- Personel Çalışma Programı Takibi ve İstatistikleri
- Risk Analizleri
- Kurul Toplantıları
- Saha Denetimleri
- Ekipman Kontrolleri
- Kimyasal Bilgileri
- DÖF Takibi
- Eğitim – Denetim Takibi Modülü
- Acil Durum Ekipleri Takibi
- İş Kazası ve Ramak Kala Takibi
- Toplantı Takibi Modülü
- KKD Takibi Modülü
- İstatistik, sorgu, rapor modülleri
- Yetkilendirme Modülü
Yetkilendirme Modülü
- Rol bazında gelişmiş yetkilendirme sistemi
- Active Directory ile kullanıcı sisteme giriş entegrasyonu
- Çoklu şirket desteği, şirket bazında yetkilendirme
- Sorgular - Raporlar - İstatistikler
- Muayene ve diğer veri giriş modüllerinden girilmiş tüm verilerin istenilen parametrelere göre sorgulanabildiği sorgu ekranları
- Sistemde depolanan her verinin sorgu ve istatistiğinin alınabilmesi
- Sorgu sonuçlarını ofis dokümanlarına aktarabilme (excel, word, pdf vb.)
- Amaca yönelik ön tanımlı sorgulamalar
- Oluşturulan sorgu kriterlerinin şablon olarak saklanabilmesi
- Bildirimi zorunlu tüm formları (işe giriş formu, iş kazası formu vb.) otomatik çıkarabilme
- Yazıcı çıktısı gerektiren tüm formların (reçete, sevk formu, istirahat formu vb.) otomatik oluşması
- Personel odaklı ön tanımlı sorgu ve istatistikler
- Tamamı sürükle bırak ve pivot tablo mantığı üzerine kurulu dinamik, kullanıcı dostu istatistikler
- Yıl, ay, organizasyon ve daha birçok kriter bazında istatistikler alabilme
- Sayısal istatistiklerin tek tuşla alınabilmesi
- Sayısal istatistik sonuçlarının drill – down veri incelemesinin yapılabilmesi
- İstatistiklerde otomatik grafik alabilme
- Çoklu grafik seçenekleri(Sütun, Pasta Dilimi, Halka…)
- Poliklinik sorgulama ve istatistik
- Sevk, istirahat sorgulama ve istatistik
- Kayıp gün sorgulama ve istatistik
- Personel sorgulama ve istatistik
- Ve diğer sorgu ve istatistikler…