Müşterilerimiz en büyük destekçilerimizdir ve bizim hakkımızda ne düşündüklerini bilmek ister misiniz?
2012 yılından bu yana Akademedya firması ile birlikte çalışıyoruz. Alt işveren çalışanları ile birlikte yaklaşık 33.000 personelin sağlık kayıtlarını IRONIC Sağlık Otomasyon Sistemi üzerinden takip etmekteyiz.
Sistemde bulunan muayene modüllerinin yanı sıra Havacılık Sektörüne ait muayene ve sorgu modülleri geliştirildi ve geliştirilmeye devam ediliyor. Ayrıca bu modüllerde oluşturulan bilgiler, personelin istirahat ve aşı bilgileri entegrasyon ve bilgilendirme mailleri ile operasyonel ünitelere gönderilmektedir. Böylece uçuş operasyonunu gerçekleştirecek personelin planlaması daha etkin ve zamanında yapılmaktadır.
İSGPRO Havacılık Sektörüne uyarlanma çalışmaları devam etmektedir. Çok kısa bir süre sonra canlı ortamda kullanılmaya başlanacaktır. Böylece İş Sağlığı ve Güvenliği kapsamında mevzuat gereği yapılması gereken takip ve bildirimleri İSGPRO sayesinde zamanında yapabileceğiz. Aynı zamanda istediğimiz sorgu ve istatistikleri belirlediğimiz kriterlere göre alabileceğiz.
THY çok büyük bir aile. Çalışanlarımızın kendi sağlık kayıtlarını takip etmeleri, bildirim yapabilmeleri ve sağlıkla ilgili bilgilere erişebilmeleri için mobil uygulama projesi üzerinde çalışıyoruz. Kısa bir süre sonra canlı olarak kullanmaya başlayacağız. Çalışanlarımız aşı, periyodik muayene, işe dönüş muayenesi gibi hatırlatmalarını cep telefonlarından görebilecekler. İstedikleri zaman THY Sağlık Birimlerinden randevu alabilecekler ve sağlık kayıtlarını eklenti yaparak bildirim yapabilecekler.
IRONIC Sağlık Otomasyon Sistemi esnek altyapısı, kullanım kolaylığı ve teknik desteğiyle çok iyi bir program. Akademedya ile birlikte çalışmaktan son derece memnunuz. Ne zaman ihtiyacımız olsa kendilerine kolayca ulaşıp destek alabiliyoruz. Emek ve destekleri için Akademedya firmasına teşekkür ederim.
Saygılarımla
Sağlık Müdürü
2002 yılından beri Siemens A.Ş. de işyeri hekimi olarak çalışıyorum. O yıllarımızda revir otomasyonu bizim ilk projemiz oldu. Bu konuda piyasada çok az firma bu hizmeti veriyordu. Araştırmalarımız sonucunda x adında bir firma ile anlaştık. Uygulama kullanıcı için kolay ve anlaşılabilirdi. Fakat birkaç yıl sonra ürünün geliştirilmesi gerektiğinde ilgili firma "-Bu bir paket programdır, geliştirilemez." yanıtını verdi; biz de ihtiyaçlarımızdan çok programa uyum sağlayarak verilerimizi işliyorduk. X programı isteklerimize (sorgulama, doküman ekleme, kolay ulaşılabilirlik vb.) yetersiz gelmeye başlayınca firmamızın IT departmanı ile canlı bir program için görüşmelere başladık. Bu programı kendimiz yazacaktık ve bizim istediklerimizi karşılayacaktı. İlk zamanlar kulağa hoş geldi ama geliştirme aşamasında IT departmanımıza isteklerimizi profesyonelce aktaramayınca proje 6 aylık uğraşlar sonunda yarıda kaldı.
Daha sonra IRONIC ile tanıştık. Uygulamayı proje geliştirme aşamasında keşfettik. Sunum için çağırdık. İlk görüşme, ikinci görüşme derken sistemi ücretsiz denememizi istediler. 6 aylık bu test süresince IRONIC ana hatları dışında değişime uğrayarak "Siemens IRONIC " oldu. Bu sürede programın sisteme entegrasyonundan eski verilerin aktarımına birçok işlemde IRONIC sağlayıcılarının büyük desteği oldu. 2009 yılından beri canlı sistemde kullandığımız IRONIC 100 ün üzerinde güncelleme paketiyle isteklerimizi karşılıyor. İstediğimiz kriterlere göre dinamik sorgu alanları, internet bağlantısı olan her yerden kolay ulaşılabilirlik, zamanında ve etkin servis anlayışı gibi olumlu yönleri nedeniyle IRONIC sağlayıcılarına teşekkür ederim.
Saygılarımla
İşyeri Hekimi
Sağlık sisteminde kayıt ve takip, tedavi etmek kadar önemlidir. Hele iş sağlığında bu kat ve kat daha önem arz ediyor. Geliştirdiğiniz ve bizimde heyecanla, zevkle kullandığımız iş sağlığı ve güvenliği otomasyon programı ile bu açığı kapattığınızı ve giderdiğinizi düşünüyorum. Programınızın en büyük özellikleri;
- Kullanım kolaylığı,
- Hızı
- İstatistiksel yorumları
- Hastalık bazlı sınıflaması
- Kişilerin takip edilmesi için uyarı sistemi
- Modüler yapısı ile değişikliklere ve yeni eklemelere açık olması
- En önemlisi de güvenlik yapısını güçlülüğü,
- Kısacası çok fonksiyonelli ve işlevsel olmasıdır.
Türkiye'de büyük bir açık olan iş sağlığı kayıt sistemi ve mevcut istemlere karşı güvensizliği ortadan kaldıran bir program geliştirdiğiniz için insanlık adına ve çalışanlarımızın sağlığının korunması adına sizlere çok teşekkür ederim. Bu sistem sayesinde, kayıtların güvenirliği nedeniyle birçok üniversite ile dataların analizini yaparak çalışma hayatına birçok değer katılmasını da yine sizin geliştirdiğiniz IRONIC programı sayesinde sağlamış oluyoruz.
Tüm bunların haricinde, tüm sorunlarımızın giderilmesi, hızlı aksiyon, fedakar ve özverili çalışmalarınız da taktire şayandır. Bu nedenle sizler için söylediğim "biz hekimler bile hastaya bu kadar hızlı müdahale etmiyoruz” cümlesindeki gerçek sizlerin hızınızı gösteren bir ifadedir.
Ellerinize, beyninize, düşüncenize sağlık. Sizden ricam bu alanda çok güçlü bir bilgi birikimi ve tecrübeye sahipsiniz. Maalesef serbest piyasada, aslında hiçbir özelliği olmayan, göstermelik sistemlerle rekabet
şansınızın kısıtlı olması sizlerin moralini bozmasın, yolunuz doğru ve ilerlemeye devam. Kalite ve dürüstlük her zaman kazanacaktır.
Saygılarımla
Sağlık&Ergonomi&Hijyen Yöneticisi
Verilerimizi dijital ortamda ve daha kapsamlı bir şekilde kayıt yapabilmek için bir otomasyon sistemi araştırmaya başladığımızda birkaç firmayla görüştük.
İçlerinden bizi memnun edecek kullanımı kolay ve pratik olan IRONIC İşyeri Sağlık Birimi Otomasyonu olduğuna karar verdik. İstediğimiz verilere anında ulaşabiliyoruz.
Personelimizin takiplerini atlamadan yapabiliyoruz.
İhtiyaç anında hiç sıkılmadan, üşenmeden, güler yüzlülükleriyle ve pozitif enerjileriyle bizlere yardımcı oldukları için teşekkür ederiz.
İş Sağlığı Uzmanı (İşyeri Hemşiresi)
Yaklaşık 4 yıldır kullanmakta olduğumuz IRONIC İşyeri Sağlık Sistemi Bilgi Sistemi, aslında sadece hasta takibi için değil, aklınıza gelebilecek iş sağlığı ve güvenliği ile ilgili birçok konuda size inanılmaz fayda sağlayan bir program.
Bu programı kullanmaya başlamadan önce bilgi teknolojileri ekibimizle farklı programları da inceledik. Birçok sebepten dolayı IRONIC'i kullanmaya karar verdik. Ne kadar doğru bir karar verdiğimizi kullandıkça daha da iyi anlıyoruz.
Bir programdan istediğiniz dataları alabilmek, birtakım analizler yapabilmek için, doğal olarak aktif kullanmak gerek. Program size zaman kazandırmalı, kullanımı kolay olmalı. İşte bu noktada kullanıcı dostu, çok bilgisayar bilgisi olmayan birinin bile kısa bir bilgilendirme ile hemen kullanabileceği bir program.
Aktif olarak şu anda 15 ayrı sağlık birimimizde kullanmaktayız. Her geçen günde bu sayı artmakta. Özellikle bizim gibi çok sayıda ve farklı lokasyonlarda işyeri sağlık ve güvenlik birimi olan Şirketler için hasta takibi, istatistikler, raporlamalar oldukça sıkıntılı bir süreçtir. Ancak
IRONIC'le istediğimiz her türlü raporlamayı (hatta düşünmediklerinizi bile :)) kolaylıkla yapabilmekteyiz.
Çok özelliği olan bu takip programının hatırlatma bölümü sayesinde (aşı, işe giriş muayenesi, periyodik muayene vb) çalışanlarımızın sağlık takibini yaptığımız gibi, yasal olarak yerine getirmemiz gereken yükümlülükleri de düzenli bir şekilde izleyebilmekteyiz.
Diğer önemli bir konu ise; ihtiyaçlarımıza yönelik özel taleplerimizi, farklı geliştirme istediklerimizi kısa sürede karşılayabilmesi . IRONIC ekibinin ( özellikle Harun Bey'in) her zaman ulaşılabilir olması ve mutlaka bize hızlı bir çözüm üretmesi, pozitif enerjileri için çok teşekkürler.
İş Sağlığı ve Güvenliği Birim Yöneticisi
IRONIC programını şubat 2016 itibari ile kullanmaya başladık. Kısa süren uyum ve veri aktarımı sonrası düzenli kullanıyoruz. 1 yıllık süre zarfında
Vazgeçilmezimiz oldu. Mevcut modüller birçok ihtiyacımızı karşıladı. Ekstra ihtiyaçlarımız için çözümler üretildi. Kayıtların düzenli tutulması sonrası bir çok istatistiki verileri sağlıklı bir şekilde kullanıyoruz. Kullanım kolaylığı, ihtiyaçlara cevap verebilmesi ve iş güvenliği uzmanları ile entegre olması vazgeçilmezimiz.
24 saat hizmet, her soruna güler yüzlü sorunsuz yaklaşım ve sıcak ikili ilişkiler nedeni ile ayrıca takdir etmek gerekir.
Teşekkürler...
Sağlık Koordinatörü
Öncelikle bu programı tasarlayıp, kurup, kullanıcıların hizmetine sunanların ellerine sağlık, zoru kolay yapmak ancak bu kadar anlaşılır olurdu.
Destek almak ancak bir telefon mesafesi kadar uzak, 5 dakika içerisinde çözüme ulaştırılıyorsunuz, ellerinize sağlık Akademedya - IRONIC ekibi.
Her şey gönlünüzce olsun.
İşyeri Sağlık Memuru
Yıllarca hak ettiği Önemi yeteri kadar göremeyen, İşçi Sağlığı ve İş güvenliğinin değerinin anlaşılmaya başlandığı günümüzde iyi bir yazılıma sahip olmadan başarı mümkün değil.
Yasal, prosedürel, medikal boyutu ile birçok parametreyi birlikte izlemeye çalıştığımız iş yeri hekimliği uygulamalarımızda excel dosyaları ile yaptığımız takiplerde bir süre sonra yetememe noktasına geldik.
Bu konuda yaptığımız araştırmalar sonucunda, Akademedya’da karar kıldık. 2013 yılının başında IRONIC yazılımını kullanmaya başladık. Bize birçok konuda büyük kolaylıklar sağladı. Her geçen gün programdan biraz daha fazla yararlanmanın gayreti içindeyiz.
Sorunlarımızda yetkili kişiye çabuk ulaşım, karşınızda profesyonel, samimi, güvenilir bir muhatabın olması ve hekim olmadıkları halde konuya ilgi duyarak sizinle birlikte düşünüp çözüm ve geliştirme üretmeleri çok Önemli bir artı. Ayrıca programın, kullanıcıya bazı geliştirmeler yapma imkânı da
Sunuyor olması önemli kolaylıklar sağlıyor.
Zamanla farklı Sektörlerdeki hekim ve diğer sağlık çalışanlarının önerileri ve sizlerin gayretleri ile yapılan geliştirmelerin programı çok daha iyi yerlere taşıyacağına inanıyorum.
İş yeri Hekimliği uygulamalarında çok önemli bir boşluğu doldurduğunuz için teşekkür ediyor,
Başarılarınızın devamını diliyorum.
29.04.2015
Saygılarımla.
İşyeri Hekimi
Daha önce programı kullanan işyeri hekimi arkadaşların tavsiye üzerine uzun zamandır takip ettiğim IRONIC yazılım programına nihayet 2015 sonlarında kavuştum.
Hem ben hem de diğer sağlık personeli arkadaşlarım sisteme çok çabuk adapte olduk. Gerçekten çok güzel bir program. Her türlü veriyi takip etme imkanı olması işyeri hekimi olarak beni çok rahatlıyor. Sistemi kullanmaya başladığınızda sizinle aynı paralelde düşündüğünü hissediyorsunuz. Keşke böyle bir program işyerleri için zorunlu olsa.
Bu arada hem sistemin kurulmasındaki katkıları hem de devamındaki isteklerimize çok hızlı ve kaliteli çözümleri nedeniyle Harun Bey'e ayrıca çok teşekkür ederim.
Gönül rahatlığı ile programı işyeri hekimi arkadaşlara tavsiye edebilirim. Keşke günlük hayatımızı da bu kadar kolaylaştıran bir program yapabilseler.
İşyeri Hekimi
Sağlık Birimimizde hizmet verdiğimiz yaklaşık 3,000 çalışanın sağlık kayıtlarım 2008 yılından beri sadece IRONIC programı ile yapmaktayız. Aşamalı olarak 2008 yılında tüm defter ve diğer kırtasiye kayıtlarımızı sonlandırdık.
Bu süre içerisinde birden fazla şirket ve alt işveren yapılaşmalarında değişiklik olduğunda en hızla verdiğiniz destek ile karışıklığa yol açmadan veri girişlerimizi sürdürmeye devam ettik.
2008 yılından beri program kullanımında yardım gereken kendimize özgü özel durumlar olduğunda zamanında verdiğiniz destek İlâ hiçbir ciddi sorun ya da aksama yaşamadık.
Mevzuat gereği yapılması gereken sağlık takiplerini ve raporlamaları gecikmeden eksiksiz yerine getirdik ve tüm denetlemelerde sağlık verileri takibi yönünden övgüler aldık.
Tüm ana şirket ve alt işveren çalışanlarının sağlık ile ilgili tüm verilerini kaydetmek ve gerektiğinde bu verilerden her türlü raporlama ve istatistik sonuç alabilmek, deftere kayıt dönemlerinde hayal bile edemeyeceğimiz boyutta çalışmalarımızda yardımcı olmuştur.
Ürettiğiniz program ve destekleriniz için müteşekkiriz.
İşyeri Hekimi
IRONIC programı ile 2012 yılı sonlarında tanıştık. Programı devreye alma, test ve eğitim süreçleri sonrasında 2013 yılı başından itibaren kullanmaya başladık. Çalışanlarımızın sağlık durumunu oldukça detaylı bir şekilde takip etme ve çok çeşitli raporlar alıp analizler yapma imkânı sunan geniş kapsamlı bir program olduğunu düşünüyorum. Ayrıca günümüz iş dünyasında da önemli bir yeri olan satış sonrası desteği ve değişikliklere açıklık konusunu da firmanın en ayırt edici özelliklerinden biri olarak ifade edebilirim.
IRONIC programında edindiğimiz pozitif izlenim sonrasında, firmanın diğer ürünü olan İSGPRO'yu da almaya karar verdik. İSGPRO programı, aldığımızda henüz yolun başında olmasına rağmen, firmanın esnekliği ve hızı sayesinde çok kısa bir sürede oldukça iyi bir noktaya geldi.
IRONIC ve İSGPRO ikilisiyle, iş sağlığı ve güvenliği çalışmalarını, tüm bileşenleriyle bir bütün olarak yönetmek mümkün oldu.
Teşekkürler Akademedya Ekibi.
İş Sağlığı ve Güvenliği Birim Yöneticisi
Petlas Lastik Fabrikası'nda ve alt şirketlerinde 2013 Ağustos ayından günümüze IRONIC yazılım programını kullanıyoruz.
Gerekli bilgilere anında ulaşmak büyük kolaylık.
Ayrıca tüm hastalarımızın takiplerini sağlıklı bir biçimde yapabiliyoruz. Alınan tüm istirahatleri takip edebiliyor, bu konuda sıkıntısı olan işçilere yardımcı olabiliyoruz. Her yönüyle çok güzel ve kullanımı çok kolay bir program ve pek çok gereksinimimize cevap verebiliyor.
İstatistiklere anında grafikleri ile ulaşmak bize sunumlarda çok yardımcı oluyor ve bu sunumları başarı ile yerine getirebiliyoruz. Mail bildirimleri ile istenen amirlere gizlilik kaydıyla gerekli bilgiler anında ulaştırılıyor.
ve bu programı kullanmakla isabetli bir tercih yaptığımızı çevreden bu programı gören diğer iş yeri hekimleri de belirtiyorlar.
Ayrıca hizmet sırasında verdiğinizi teknik desteklerden de çok yararlanıyoruz. Bizi hiçbir zaman geri çevirmediğiniz ve anında dönüşleri sağladığınız için size tekrar teşekkürlerimi sunarım.
Çalışmalarınızda başarı dileklerimle.
Halk Sağlığı Uzmanı
Kayıtlarımızı dijital ortamda saklama ve daha kapsamlı bir takip programı geliştirme ihtiyacı ile uygun bir yazılım araştırmalarımız neticesinde IRONIC işyeri Sağlık Birimi Otomasyon Sistemini 2008 yılından bugüne kullanmaktayız.
Kullanım kolaylığı, değişiklikleri ve eklemeleri kolayca uygulayabildiğimiz esnek program altyapısı nedeni ile de memnuniyetle kullanmaya devam etmekteyiz.
IRONIC İşyeri Sağlık Birimi Otomasyonu ile, işe giriş, iş değişikliği, işe dönüş ve periyodik muayeneleri mevzuatlara uygun olarak kayıt altına alabiliyoruz.
Günlük poliklinik takipleri, acil müdahaleler, danışmanlık ve hemşirelik hizmetleri ve ilaç stok takiplerini kolay kullanımlı kısa yollar ile günlük olarak yapabiliyor, gerektiğinde ilgili kişilerle e-posta ile paylaşabiliyoruz.
Çalışanlarımızın aşı takipleri kontrol muayeneleri vb. için hatırlatma opsiyonu kullanıyor, yazılımın giriş sayfasında tüm bekleyen işleri kısa yol olarak bulabiliyor ve takip edebiliyoruz. Bu özellik sayesinde polikliniğimizin yoğun olduğu kış aylarında bu hatırlatmalar iş sağlığı açısından kritik takiplerimizi gözden kaçırma riskimizi de önlüyor.
Yine yıllık programlama ve işletmenin “sağlık haritasını” gözlemleyebilmek adına ister kişi bazında ister departman bazında raporlamaları (sık karşılaşılan hastalık, yıllık kayıp gün/istirahat, sevk v.b) mevzuatın bizden beklediği raporlar dahil olmak üzere alabiliyoruz.
Programın bence en güzel özelliği sizin ihtiyaçlarınıza paralel olarak geliştirilebilmesi.
Risk değerlendirmesi sonucu ortaya çıkabilecek takiplerinizi planlayabiliyorsunuz. (Geriye dönük tarama ve eklenecek bir anket formu ile ergonomik riskler ve departmana göre ihtiyaçlar belirlenebiliyor; muayeneler de bu ihtiyaca göre derinleştirilebilir.)
Gelişen teknoloji aldığınız bir yazılımın kolayca "eski" olarak tanımlanmasına sebep olur. Bu konuda da şansımız ekibin güncellemelerle yenilikleri bizlerle paylaşıyor olması. Her ne zaman ihtiyacımız olursa kolayca ulaşabildiğimiz bir ekiple çalışıyor olmak da iyi bir seçim yaptığımızı teyit ediyor tabi.
Özetle IRONIC İşyeri Sağlık Birimi Otomasyon Sistemi kullanıcısı olarak İş Sağlığı alanında çalışan diğer hekim arkadaşlarıma bu programı kullanmalarını gönül rahatlığı ile tavsiye ederim.
İşyeri Hekimi
İş güvenliği konusunda verilerimizi yönetmek için çeşitli yazılımları araştırdık ve Akademedya firmasının İSGPRO yazılımı almaya karar verdik. Önceden manuel olarak yürütülen çoğu işlemi bu yazılım sayesinde etkin biçimde gerçekleştirebiliyoruz. Aynı zamanda içerdiği verilerin birbirleriyle entegre olması bizlere ek verimlilik fırsatları da sunuyor. Şirketimize özel koşulların esnek şekilde yazılıma yansıtılabilmesi kullanıcılar tarafından sahiplenmeyi artırdı.
Akademedya firmasının yazılım devreye alma ve sorunların çözümünde ilgili yaklaşımları da doğru seçim yaptığımızı gösterdi. Kolay erişilebilen ve hızlı destek veren bir ekiple çalışmaktan memnunuz, kendilerine teşekkür ederiz.
İş Güvenliği Ekibi
IRONIC, şirketimizin beklentilerini karşılayan, takip işlemlerini manuel sistemden kurtaran, özellikle de kalabalık şirketler için iyi bir çözüm ortağı yazılım. Sağlık personelimizi kırtasiye işlerinden kurtarıp, sağlık odaklı çalışmasına son derece katkıda bulundu. Özellikle şirketin kullandığı sistem ile direkt entegre olması nedeniyle ayrıca kullanıcı dostu bir programdır. IRONIC ailesine katkılarından dolayı teşekkür ederiz.
Coats HR Manager
2012 yılından bu yana ısrarla almamız gereken bir program olarak düşündüğüm
IRONIC Sağlık Birim Otomasyon Sistemi 2015 yılı nisan ayında şirketimize alındı.
Programa 2 ay gibi kısa sürede adapte olduk. Tüm sağlık kayıtlarının elimin altında, ulaşılabilir oluşu, programın İK nın kullandığı poldy ile entegre olması da oldukça güzel.
Ayrıca en küçük sıkıntımızda destek alabildiğimiz bir ekiple çalışmak, anında çözüm üretmek adına her zaman yanımızda olmaları "'İyi ki almışız, beklediğimize değmiş” diyorum.
İşyeri Hekimi
İşyerimizde "IRONIC İşyeri Sağlık Birimi Bilgi Sistemi"ni 2015 yılından bu yana aktif olarak kullanıyoruz.
IRONIC yazılımı sayesinde, iş sağlığı ile ilgili olarak:
- İşlemlerin hızlanması,
- Bilgilerin, eksiksiz kayıt altına alınması ve yedekli olarak arşivlenmesi,
- Bilgilerin, yöneticilere sorumluluk ve yetkilerine göre anında iletilmesi,
- Her türlü iletişimin yazılı olarak hızla yapılabilmesi,
- İstatistiki verilerin hızla temini,
- Hızlı ve güvenilir stok takibi yapılabilmesi ve
- Sağlık gözetiminin planlı takibinin yapılabilmesi hususlarında personelimizin ve dolayısıyla şirketimizin performansının olumlu yönde etkilendiğini gözledik.
Yazılım sağlayan firmanın yazılı ve sözlü taleplerimize hızlı ve olumlu yanıtı ile ihtiyaçlarımıza yönelik güncellemeleri gerçekleştiriyor olması, sistemi güncel tutup verimliliğini artırmakla birlikte iş ortaklığının "çözüm odaklı" olması huzurunu da birlikte getirmekte.
Bu yazılımı başarıyla oluşturup yürüten Akademedya firmasının, bu yazılımı kullanan işyerlerinden en azından birer temsilciyi bir araya getirecekleri bir "verimlilik artırma semineri" düzenlemesi, örneği olmayan bir öncü hizmet olarak, bu sisteme dahil olan tüm taraflara katkıda bulunabilir.
İşyeri Hekimi
IRONIC programının hem oluşumunu bilen oluşuma çeşitli şekillerde katkıda
bulunan ve başından beri bu programı kullanan bir kişi olarak öncelikle yazılımı ve geliştirmeleri yapan değerli arkadaşlarımı kutlamak istiyorum.
Bu programın en önemli özelliği devamlı kendini yenilemesi ve geliştirmesi. Bunu bu sektörün ihtiyaçlarını devamlı takip eden, kullanıcılardan gelen istek-görüşleri hemen eyleme dönüştüren ve bunu da büyük bir istekle çabucak yapan ekibine borçlu..
Program hakkında söylenecek tek şey piyasadaki en iyi ve kapsamlı program olması. Her türlü eklentinin yapılabilir olması, her basamakta raporlanabilmesi, istenilen istatistiklerin kolayca alınabilmesi, kullanımının kolaylığı başlıca artıları.. İnternet üzerinden ulaşılabilir olması diğer bir artı özelliği..
Tüm işyeri hekimi arkadaşlarıma gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim bir program..
Saygılarımla.
İşyeri Hekimi
2011 yılından beri Hayat Holding bünyesinde kullanmakta olduğumuz IRONIC otomasyon programı iş yükümüzü önemli ölçüde azalttığı gibi istediğimiz bilgilere kolay ve kısa zamanda ulaşmamızı sağladı. Sistem sayesinde şirketimizin diğer lokasyonlarının bilgileri ve istatistiki verilerini de kontrol etme imkânımız oldu.
Yılsonu değerIendirme raporlarını hazırlamak için günlerce uğraşmaya gerek kalmadı.
Çalışan sağlığı açısından önemli olabilecek verilere kolaylıkla ulaşılması mukayese imkânı sağladı.
Kullanım kolaylığı ve istediğimiz değişikliklerin kısa sürede hayata geçirilmesi ayrıca önemli bir avantaj sağladı.
Alt işverenlerin de sisteme dahil edilmiş olması bütünlüğün sağlanması açısından önemli kolaylıklar sağlamakta.
Bu özelliklerinden dolayı programı, yöneticisi olduğum OSGB firmasında da aktif olarak kullanmaya başladık. Bu sayede çok dağınık olan dokümanların kolayca kontrol edilebilmesini sağlamış olduk.
Çok faydasını gördüğüm bu program için emeği geçenlere teşekkür ediyorum.
İşyeri Hekimi
Yaklaşık 1000 çalışanı ve 2 lokasyonu olan bir şekerleme fabrikasının işyeri hekimiyim. IRONIC programını her iki lokasyonumuzda 1 yıldır kullanmaktayız.
Bu program çalışmamızı daha planlı hale getirdi. Çalışanlarımızın tüm sağlık bilgilerini elektronik ortamda kayıt altına alabiliyor, sevkleri, raporları takip edebiliyor, çalışma planı yapabiliyor, SAP ye uyumu sayesinde İK bölümümüz ile karele çalışabiliyor, her türlü istatistiği alabiliyor, kendi performansımızı da değerIendirebiliyoruz.
İşyeri hekimliği ve iş güvenliği hizmetlerini planlı hale getiren ve takibi kolaylaştıran bu programı tüm İSG çalışanlarına tavsiye ederim.
İşyeri Hekimi
2008 yılından beri kullandığımız IRONIC işyeri sağlık programı işleyiş ve sonraki hizmetinden oldukça memnunum tüm ilgililere tavsiye ediyorum yardıma ihtiyacımız olduğunda hep telefon kadar yakın oldular özellikle Harun Bey bu konuda oldukça duyarlıdır. Aynı şekilde çalışması dileği ile...
İşyeri Hekimi
Bir işyeri hekimliği programı satın almak için karar verdiğimizde programın günlük işlerimizi nasıl kolaylaştıracağı konusunda hem bizlerin hem de yönetimin ikna olması, hem de bu alanda ki en iyi olanına karar vermemiz gerekiyordu. Elbette kullanılacak olan yazılım programı bizlere hem zaman kazandırmalı, kullanıcı dostu olmalı, veri girişi kolay ve güncellenebilen, başka programlarla senkronize olabilen bir program olmalıydı.
Bu programın alınmasının en iyi yaklaşım olacağı konusunda yazılım şirketi tarafından ve bu programın diğer kullanıcıları tarafından ikna edildik,
IRONIC İşyeri Hekimliği Bilgi Sistemi Programına karar vermekle en isabetli karan vermiş olduğumuzu kullanmakta olduğumuz şu geçen 6 ayda gördük.
Program her şey den önce görsel olarak çok iyi. Karmaşık ekranlar yok. 18 Yılı aşkın zamandır işyeri hekimliği yapan ve her zaman büyük ve uluslararası firmalarda çalışmış bir işyeri hekimi olarak ne istediğimi biliyordum ve çok farklı yazılım programlarınım değerlendirdim. Hem benim hem de sağlık personelimin kullanımı için kolay bir program olmalıydı. Bu program benim ve personelimin beklentilerini fazlasıyla karşıladı. Yoğun tempoda çalışırken hasta girişi yapmak, periyodik muayene girişi yapmak ve çıktılarını almak, acil gelişen bir iş kazasının verilerini girerken program bizlere çok rahatlık ve esneklik sağlıyor.
Güçlü raporlama özelliklerinden dolayı ay döner dönmez aylık faaliyetlerimizi çok kolay alabiliyor ve raporlayabiliyorum. Kaza istatistiklerini birkaç tıkla grafiksel olarak kâğıda döküp yönetime sunabiliyorum.
Daha ana ekranı açtığınızda dahi çalışanların kaçının henüz periyodik muayenelerinin yapılmadığım, kimlerin sevkli olduğunu, istirahatli personelin sayısını görebiliyorsunuz, Tek bir tıkla bu kişilerin kimler olduğunu görebiliyorsunuz. Tek bir tıkla poliklinik sorgulama yapabiliyor, gün içinde sizlere gelenleri, sağlık personelinize gelenleri veya varsa başka bir biriminde çalışan sağlık personelinizin işlemlerine ulaşabiliyorsunuz.
Varsa eğer sonuçlanmamış muayenelerinizi, işe dönüş muayenelerini, aşı takiplerini bekleyen tüm işlerinizi daha yazılımın giriş sayfasında kısa yol olarak bulabiliyor ve buradan rahatça takip edebiliyorsunuz.
Her şey bir yana programla ilgili bir sorumuz olduğunda teknik destek almak için program sunucularına (özellikle Harun Bey'in burada emeğini asla es geçemeyeceğimi) ulaşmamız hiçbir zaman bu kadar kolay olmamıştı.
IRONIC; İşyeri hekimliği için gerekli tüm özellikleri sunan, son derece kapsamlı bir yazılım paketidir. Biz işyeri hekimlerine yönelik böyle bir programı bizlere sundukları için kendilerine çok müteşekkirim. Bu programı tüm işyeri hekimliği alanında çalışan meslektaşlarıma gönül rahatlığı ile tavsiye ederim.
Saygılarımla,
İşyeri Hekimi
İşyeri sağlık birimi yazılım programı “IRONIC”’i uzun süredir işyeri hekimliği yaptığım iki ayrı firmada kullanmaktayız.
Özellikle ihtiyacımız olan raporları alabileceğimiz şekilde veri girişlerinin özelleştirmelere imkân vermesinden dolayı çok kullanışlı bir yazılım olduğunu düşünüyorum.
İstenilen raporlara oldukça kolay ulaşabiliyorsunuz.
Teknik destek konusunda hiç sorun yaşamadık.
Kullanıcı dostu ve "güler yüzlü” bir yazılım.
İşyeri Hekimi
Şirketimizin bünyesinde iş sağlığı ve güvenliği bölümü kurulumu aşamasında almış olduğumuz IRONIC İşyeri Sağlık Birimi yazılımı, şirketimizin verilerini ilk gününden itibaren kolay ve ulaşılabilir halde kayıt altına alınmasını sağlamıştır.
Temelinde Sağlık Birimi programı olmasına karşın, yazılım ekibinin desteği ve programın diğer özellikleri ile de yeni personel girişleri ve yasal gereklilikler ile ilgili olarak idari işler ve İK departmanlarına da ayrıca katkı sağlamaktadır.
Diğer yazılımlar ile entegrasyonu sağlanabildiğinden, personel kayıt ve kontrol mekanizmasının yürütüldüğü ana program görevi gören IRONIC programı, kolay ve detaylı ulaşılabilir raporları, revir stokları, personel bilgilendirme sistemleri ile de şirketimize oldukça fayda sağlamıştır.
Gerek firma çalışanlarımızın gerekse yüklenici personellerinin sağlık bilgilerine ulaşmak son derece kolay hale gelmiştir. İstirahat alan, periyodik muayene süresi dolan, kontrol muayenesine çağrılan personellere ve amirlerine ulaşmak kolaylaşmış, sistem mailleri sayesinde yanlış bilgi akışında engel olmakla beraber iş yükünü de olumlu yönde etkilemektedir.
Teknik destek konusunda da en az program kadar kolay ulaşılabilir ve çözümleyici bir ekiple çalışmak, programı tercih etmemizde ne kadar doğru karar verdiğimizi bir kez daha göstermiştir.
İş Sağlığı, Güvenliği ve Çevre Müdürü
Yaklaşık 7(yedi) yıldır kullandığım, bildiğim bir program. Samimiyetimle şunu söyleyebilirim ki mükemmel!
Manuel olarak yapmaya çalıştığımız, bizi zaman kaybına uğratan her türlü kayıt, istatistik, veri paylaşımı v.s sizleri kurtarıyor. Uzun soluklu güvenle kullanabileceğimiz bu programı tüm meslektaş ve ekip arkadaşlarımıza tavsiye ederim.
Saygılarımla,
İşyeri Hemşiresi
Sayın Yetkili, İşyeri Sağlık Birimi Otomasyon Programı arayışım yaklaşık 12 yıl Önce başlamıştır. Farklı işyerlerimde farklı programlar kullanıp memnun olmadığım için kendimiz oluşturmak zorunda kalmıştık. Bu da ihtiyaçlarımıza tam cevap vermediği için yaklaşık 3 yıl önce yeni bir program arayışımız olmuştur. Ulaşabildiğimiz bu konudaki programları yaklaşık 3 ay inceledikten sonra “IRONIC İşyeri Sağlık Birimi Otomasyon Programı”nı satın alıp kullanmaya karar verdik.
Kullanım kolaylığı, esnek yapısı, istediğimiz raporlara kolayca ulaşılabilmesi, yasal formları içermesi ve ulaşılabilir teknik desteği nedeniyle kullanmaktan çok memnunuz.
Bilginize sunarım.
Saygılarımla
İşyeri Hekimi
BİLGİ OSGB olarak, IRONIC OSGB YÖNETİM SİSTEMİ yazılımınızı kullanıyoruz. Zorlu, zorlu olduğu kadar sorumlulukları yüksek olan İSG. Profesyonellerimizin işlerini kolaylaştırdığınız için size ve ekibinize içtenlikle teşekkür eder, başarılarınızın devamını dileriz.
A Sınıfı İş Güvenliği Uzmanı
Bilgi İş Sağlığı ve Güvenliği olarak yaklaşık 5 yıldır IRONIC OSGB yazılım programını aktif olarak kullanmaktayız.
Sağlık ayağı ile başladığımız çalışmalarımız İş Güvenliği ayağının da dahil olması ile son derece verimli hale gelmiştir.
Sisteme kolayca adapte oluna bilinmekte. Tüm arşivimizi bu yazılım ile sağlıyoruz. İstediğimiz tüm bilgilere kolayca ulaşabildiğimiz gibi evrak kaybı sıfıra inmiş oldu.
Gönül rahatlığı ile herkese tavsiye ettiğim IRONIC OSGB yazılımı için, son derece profesyonel olarak çalışan Akademedya ailesine sonsuz teşekkürlerimi sunarım.
Müşteri İlişkileri Yöneticisi
Euro-Line (İlk Dost OSGB) olarak IRONIC'i 2014 yılının Ağustos ayından bugüne dek kullanıyoruz.
Bizim gibi birden çok şubesi olan ve onlarca kuruma hizmet veren bir şirketin faaliyetlerini takip edebilmesi bölgeler arası standardizasyonun ve hizmet bütünlüğünün sağlanması için bu tip yazılımlar çok önemli.
Özellikle programı kullanmaya başlamadan önce yaşadığımız programın kuruma dair özelleştirme ve talep etmiş olduğumuz geliştirmelerin yapılması aşamasında Akademedya Ekibi'nin katılımcı ve pozitif yaklaşımı sürecin hızlı bir şekilde tamamlanmasını sağladı.
Hâlihazırda mevcut bölgelerimizde pek çok kullanıcının talepleri doğrultusunda ortaya çıkan geliştirme taleplerine planlı bir şekilde cevap alabilmek de bizce ayrı bir kıymet arz ediyor.
Özellikle yasal düzenlemeler ile sürekli değişen dinamik bir ortamda yazılımın doğru zamanlama ile bu güncellemelere adapte olabilmesi sağlayan ve Euro-Line Ar-Ge ekibi ile birlikte yakın çalışan Akademedya Ekibi' ne teşekkür ediyoruz,
Genel Müdür Yardımcısı
2013 yılında revir otomasyonu konusunda bir çözüm ortağı ihtiyacımız oldu. Konuyla ilgili yaptığımız araştırmalar bizi IRONIC’le buluşturdu. O günlerde çekinerek ve tereddüt ederek aldığımız IRONIC programı halen kurumumuzda 3500 çalışan bazında kullanmaktayız.
IRONIC'ten aldığımız farklı raporlar çalıştığımız kurumlar karşısında bizim fark yaratmamıza neden oluyor. Ayrıca programın firmaya göre farklı özellikler eklenebilmesi ve yazılımcının buna açık olması çok önemli bir avantajdır.
Programın kullanım kolaylığı, dinamik sorgulama alanları teknik desteği, özellikli raporlama sistemleri, her yerden kolay ulaşılabilir olması, güncel değişiklikleri hızlı takip edebilmesi en önemli özelliklerindendir.
Yine programın insan kaynakları programları ile entegrasyonu büyük kurumlarda işlemleri hızlandırmakta ve kaçakları önlemektedir.
Bu yönleriyle İşyeri Sağlık Birimi otomasyon programı arayan herkese tavsiye ediyorum.
20.04.2015
İşyeri Hekimi
Asıl amacı olan işyeri hekimliğe için gerekli olan ekranlardan hiç bahsetmeye gerek yok. Çünkü bu konuda her türlü ihtiyacı karşılamaktadır. Daha iyisinin olmadığını söylemekle yetineceğim.
Büyük bir kurum olarak değişik her türlü taleplerimize adaptasyon sağlamaları ve bunu güler yüz ve öz veri ile en kısa sürede gerçekleştirdikleri içinde teşekkür ederim.
Programın geliştirilebilir olması her türlü taleplerimize olumlu yaklaşılması ve talep doğrultusunda değişik alternatiflerinde sunulması konusunda da ayrıca teşekkür ederim.
Danışmalık hekimliği, spor katılımı muayenesi, psikolog muayenesi gibi ekranların yanında diyetisyen ve anket gibi modüllerin de ilave edilebilmesi asıl amacımız olan işyeri hekimliği yanında ki tüm ihtiyaçlarımızı da rahatlıkla karşılamaktadır.
Poliklinik hizmetleri için gerekli olan poliklinik defterini tutması istenildiği şekil ve tarih aralığında yazdırıla bilirliğine ilaveten hem poliklinik defterinde hem de reçete yazmada (tanılarda ICD kodları ve ilaç listesinde) SGK yönetmeliklerine uygun olması ve güncellene bilirliği ve konulardaki arama motorunu hızlı ve rahat kullanımı işimizi çok kolaylaştırmaktadır.
Yönetmelik değişikliklerinin yakında takip edilmesi ve değişen yönetmeliklere göre değişikliklerin uygulanması programının uzun süreli kullanılması konusunda endişelerimizi tamamen ortadan kaldırmakta ve gönül rahatlığı ile kullanılmasını sağlamaktadır.
Çıkarılabilen istatistiklerin çok çeşitli ve seçenekli olması her türlü istatistik ihtiyacımızı karşılamaktadır. İstatistiklerin hem tablo hem de grafik olarak çok seçenekli bir şekilde çıkarılabilmesi hem kendimizi değerIendirmekte hem de üst makamların istedikleri grafik ve istatistikleri her türlü karşılamaktadır.
Birbirinden ayrı düşünülmesi mümkün gözükmeyen iş yeri hekimliği ve iş güvenliği uzmanlığı içinde istenildiğinde entegre olabilen ayrı bir iş güvenliği modülünün olması ise iş yeri hekimi ve iş güvenliği uzmanı arasındaki koordinasyonu kolaylaştırmaktadır.
Kurumumuzda program sorumlusu olan bir hekim olarak programın küçük büyük her kurum ve şirketlerde uzun vadeli her türlü ihtiyaçlarımızı karşılayabilecek bir program olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim.
Saygılarımla
İstanbul Büyükşehir Belediyesi
İETT Genel Müdürlüğü
İş Sağlığı ve Güvenliği Müdürlüğü
İşyeri Hekimi