Üzgünüz, istediğiniz sayfa bulunamadı.
URL yanlış yazılmış olabilir veya aradığınız sayfa artık mevcut değil.
İş sağlığı ve güvenliği yazılımları
Müşterilerimiz en büyük destekçilerimizdir ve bizim hakkımızda ne düşündüklerini bilmek ister misiniz?
Yıllarca hak ettiği Önemi yeteri kadar göremeyen, İşçi Sağlığı ve İş güvenliğinin değerinin anlaşılmaya başlandığı günümüzde iyi bir yazılıma sahip olmadan başarı mümkün değil.
Yasal, prosedürel, medikal boyutu ile birçok parametreyi birlikte izlemeye çalıştığımız iş yeri hekimliği uygulamalarımızda excel dosyaları ile yaptığımız takiplerde bir süre sonra yetememe noktasına geldik.
Bu konuda yaptığımız araştırmalar sonucunda, Akademedya’da karar kıldık. 2013 yılının başında IRONIC yazılımını kullanmaya başladık. Bize birçok konuda büyük kolaylıklar sağladı. Her geçen gün programdan biraz daha fazla yararlanmanın gayreti içindeyiz.
Sorunlarımızda yetkili kişiye çabuk ulaşım, karşınızda profesyonel, samimi, güvenilir bir muhatabın olması ve hekim olmadıkları halde konuya ilgi duyarak sizinle birlikte düşünüp çözüm ve geliştirme üretmeleri çok Önemli bir artı. Ayrıca programın, kullanıcıya bazı geliştirmeler yapma imkânı da
Sunuyor olması önemli kolaylıklar sağlıyor.
Zamanla farklı Sektörlerdeki hekim ve diğer sağlık çalışanlarının önerileri ve sizlerin gayretleri ile yapılan geliştirmelerin programı çok daha iyi yerlere taşıyacağına inanıyorum.
İş yeri Hekimliği uygulamalarında çok önemli bir boşluğu doldurduğunuz için teşekkür ediyor,
Başarılarınızın devamını diliyorum.
29.04.2015
Saygılarımla.
İşyeri Hekimi
Daha önce programı kullanan işyeri hekimi arkadaşların tavsiye üzerine uzun zamandır takip ettiğim IRONIC yazılım programına nihayet 2015 sonlarında kavuştum.
Hem ben hem de diğer sağlık personeli arkadaşlarım sisteme çok çabuk adapte olduk. Gerçekten çok güzel bir program. Her türlü veriyi takip etme imkanı olması işyeri hekimi olarak beni çok rahatlıyor. Sistemi kullanmaya başladığınızda sizinle aynı paralelde düşündüğünü hissediyorsunuz. Keşke böyle bir program işyerleri için zorunlu olsa.
Bu arada hem sistemin kurulmasındaki katkıları hem de devamındaki isteklerimize çok hızlı ve kaliteli çözümleri nedeniyle Harun Bey'e ayrıca çok teşekkür ederim.
Gönül rahatlığı ile programı işyeri hekimi arkadaşlara tavsiye edebilirim. Keşke günlük hayatımızı da bu kadar kolaylaştıran bir program yapabilseler.
İşyeri Hekimi
Sağlık Birimimizde hizmet verdiğimiz yaklaşık 3,000 çalışanın sağlık kayıtlarım 2008 yılından beri sadece IRONIC programı ile yapmaktayız. Aşamalı olarak 2008 yılında tüm defter ve diğer kırtasiye kayıtlarımızı sonlandırdık.
Bu süre içerisinde birden fazla şirket ve alt işveren yapılaşmalarında değişiklik olduğunda en hızla verdiğiniz destek ile karışıklığa yol açmadan veri girişlerimizi sürdürmeye devam ettik.
2008 yılından beri program kullanımında yardım gereken kendimize özgü özel durumlar olduğunda zamanında verdiğiniz destek İlâ hiçbir ciddi sorun ya da aksama yaşamadık.
Mevzuat gereği yapılması gereken sağlık takiplerini ve raporlamaları gecikmeden eksiksiz yerine getirdik ve tüm denetlemelerde sağlık verileri takibi yönünden övgüler aldık.
Tüm ana şirket ve alt işveren çalışanlarının sağlık ile ilgili tüm verilerini kaydetmek ve gerektiğinde bu verilerden her türlü raporlama ve istatistik sonuç alabilmek, deftere kayıt dönemlerinde hayal bile edemeyeceğimiz boyutta çalışmalarımızda yardımcı olmuştur.
Ürettiğiniz program ve destekleriniz için müteşekkiriz.
İşyeri Hekimi
IRONIC programı ile 2012 yılı sonlarında tanıştık. Programı devreye alma, test ve eğitim süreçleri sonrasında 2013 yılı başından itibaren kullanmaya başladık. Çalışanlarımızın sağlık durumunu oldukça detaylı bir şekilde takip etme ve çok çeşitli raporlar alıp analizler yapma imkânı sunan geniş kapsamlı bir program olduğunu düşünüyorum. Ayrıca günümüz iş dünyasında da önemli bir yeri olan satış sonrası desteği ve değişikliklere açıklık konusunu da firmanın en ayırt edici özelliklerinden biri olarak ifade edebilirim.
IRONIC programında edindiğimiz pozitif izlenim sonrasında, firmanın diğer ürünü olan İSGPRO'yu da almaya karar verdik. İSGPRO programı, aldığımızda henüz yolun başında olmasına rağmen, firmanın esnekliği ve hızı sayesinde çok kısa bir sürede oldukça iyi bir noktaya geldi.
IRONIC ve İSGPRO ikilisiyle, iş sağlığı ve güvenliği çalışmalarını, tüm bileşenleriyle bir bütün olarak yönetmek mümkün oldu.
Teşekkürler Akademedya Ekibi.
İş Sağlığı ve Güvenliği Birim Yöneticisi
Petlas Lastik Fabrikası'nda ve alt şirketlerinde 2013 Ağustos ayından günümüze IRONIC yazılım programını kullanıyoruz.
Gerekli bilgilere anında ulaşmak büyük kolaylık.
Ayrıca tüm hastalarımızın takiplerini sağlıklı bir biçimde yapabiliyoruz. Alınan tüm istirahatleri takip edebiliyor, bu konuda sıkıntısı olan işçilere yardımcı olabiliyoruz. Her yönüyle çok güzel ve kullanımı çok kolay bir program ve pek çok gereksinimimize cevap verebiliyor.
İstatistiklere anında grafikleri ile ulaşmak bize sunumlarda çok yardımcı oluyor ve bu sunumları başarı ile yerine getirebiliyoruz. Mail bildirimleri ile istenen amirlere gizlilik kaydıyla gerekli bilgiler anında ulaştırılıyor.
ve bu programı kullanmakla isabetli bir tercih yaptığımızı çevreden bu programı gören diğer iş yeri hekimleri de belirtiyorlar.
Ayrıca hizmet sırasında verdiğinizi teknik desteklerden de çok yararlanıyoruz. Bizi hiçbir zaman geri çevirmediğiniz ve anında dönüşleri sağladığınız için size tekrar teşekkürlerimi sunarım.
Çalışmalarınızda başarı dileklerimle.
Halk Sağlığı Uzmanı
Kayıtlarımızı dijital ortamda saklama ve daha kapsamlı bir takip programı geliştirme ihtiyacı ile uygun bir yazılım araştırmalarımız neticesinde IRONIC işyeri Sağlık Birimi Otomasyon Sistemini 2008 yılından bugüne kullanmaktayız.
Kullanım kolaylığı, değişiklikleri ve eklemeleri kolayca uygulayabildiğimiz esnek program altyapısı nedeni ile de memnuniyetle kullanmaya devam etmekteyiz.
IRONIC İşyeri Sağlık Birimi Otomasyonu ile, işe giriş, iş değişikliği, işe dönüş ve periyodik muayeneleri mevzuatlara uygun olarak kayıt altına alabiliyoruz.
Günlük poliklinik takipleri, acil müdahaleler, danışmanlık ve hemşirelik hizmetleri ve ilaç stok takiplerini kolay kullanımlı kısa yollar ile günlük olarak yapabiliyor, gerektiğinde ilgili kişilerle e-posta ile paylaşabiliyoruz.
Çalışanlarımızın aşı takipleri kontrol muayeneleri vb. için hatırlatma opsiyonu kullanıyor, yazılımın giriş sayfasında tüm bekleyen işleri kısa yol olarak bulabiliyor ve takip edebiliyoruz. Bu özellik sayesinde polikliniğimizin yoğun olduğu kış aylarında bu hatırlatmalar iş sağlığı açısından kritik takiplerimizi gözden kaçırma riskimizi de önlüyor.
Yine yıllık programlama ve işletmenin “sağlık haritasını” gözlemleyebilmek adına ister kişi bazında ister departman bazında raporlamaları (sık karşılaşılan hastalık, yıllık kayıp gün/istirahat, sevk v.b) mevzuatın bizden beklediği raporlar dahil olmak üzere alabiliyoruz.
Programın bence en güzel özelliği sizin ihtiyaçlarınıza paralel olarak geliştirilebilmesi.
Risk değerlendirmesi sonucu ortaya çıkabilecek takiplerinizi planlayabiliyorsunuz. (Geriye dönük tarama ve eklenecek bir anket formu ile ergonomik riskler ve departmana göre ihtiyaçlar belirlenebiliyor; muayeneler de bu ihtiyaca göre derinleştirilebilir.)
Gelişen teknoloji aldığınız bir yazılımın kolayca "eski" olarak tanımlanmasına sebep olur. Bu konuda da şansımız ekibin güncellemelerle yenilikleri bizlerle paylaşıyor olması. Her ne zaman ihtiyacımız olursa kolayca ulaşabildiğimiz bir ekiple çalışıyor olmak da iyi bir seçim yaptığımızı teyit ediyor tabi.
Özetle IRONIC İşyeri Sağlık Birimi Otomasyon Sistemi kullanıcısı olarak İş Sağlığı alanında çalışan diğer hekim arkadaşlarıma bu programı kullanmalarını gönül rahatlığı ile tavsiye ederim.
İşyeri Hekimi